Prośba o analize logów...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • 32qba32
    Classic
    • 2010
    • 25

    Prośba o analize logów...

    Pozdrówka dla kierownika ze zdjęcia, skrzyżowanie Młodzieńczej i Solidarności godz. 1340
  • laurin
    Rider
    • 2009
    • 727

    #2
    Prośba o analize logów...

    Witam,

    Z moim autkiem dzieje się coś niedobrego (złapałem notfaula) w zwiazku z tym proszę o analizę logów.

    003

    008

    010

    011



    i drugie pomiary
    003

    008

    010

    011


    auto czasami zamula przy czym turbina wyje jakby głośniej a nie jedzie

    Proszę o pilna diagnozę

    Pozdrawiam,
    Laurin

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      z pierwszego logu wynika ze geometria stoi deba ale z w drugim jest juz całkiem niezle . wiec masz do sprawdzenia stan gruszki i czy sztanga działa płynie w całym zakresie pracy
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • laurin
        Rider
        • 2009
        • 727

        #4
        Sprawdziłem dzisiaj gruszkę i działa elegancko + geometria nie przycina sie. Mozna zassać normalnie gruszkę i ładnie idzie do końca.

        Jakieś dalsze sugestie?

        Turbina jest dość mocno zaolejona - wirnik nie ma luzów...

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          mozna jeszcze sprawdzic n 75 czy tłoczek sie nie przycina i jeszcze sprawdz wezyk idacy od n75 do filtra powietrza czy jest drorzny
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • laurin
            Rider
            • 2009
            • 727

            #6
            jak sprawdzić N75?

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              sprawdzasz opornosc cewki powina miec opornosc 16-20 oma.a zeby sprawdzic tłoczek wewnacz trzeba go rozebrac i sprawdzic czy tłoczek chodzi płynie w cewce jesli nie to papier wodny w dłon i docierasz tłoczek az bedzie chodził płynie
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • laurin
                Rider
                • 2009
                • 727

                #8
                Jutro pomierzę - gdzieś na forum rzuciło mi sie w oczy jak wyczyścić N75 a teraz nie mogę tego znaleźć. Podrzuci ktoś linka?? To było z forum bodajże golfa

                Komentarz

                • phoneman
                  RS
                  • 2008
                  • 3374
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  .

                  Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

                  Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

                  Komentarz

                  • laurin
                    Rider
                    • 2009
                    • 727

                    #10
                    PHONEMAN dzięki właśnie tego szukałem

                    Rozebrałem N75 i po dmuchnięciu w tłoczek powietrze przechodziło swobodnie co wskazywało na zatarty tłoczek w tłoczku. Udało się go rozruszać i teraz działa jak powinien.
                    Tak dla wiadomości jakby ktoś się zabierał za czyszczenie to ja delikatnie przeciąłem ta metalową opaskę na takim zwężeniu piłka do metalu , potem lekko odgiąłem śrubokrętem na boki i ładnie schodzi. Jak składałem to wykorzystałem ją ponownie zakładają na swoje miejsce i ścisnąłem ją na maxa po obwodzie zipem. Wyszło dobrze i moim zdaniem nie ma co wywalać tej opaski metalowej jak jest w manualu z forum golfa.

                    Mam nadzieje że problem z przeładowaniem zostanie rozwiązany, choć znając moje szczęście to jeszcze coś będzie nie tak.

                    Jeżeli chodzi o przepływke to wszystko OK z nią?

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      przepływke masz igłe
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #13
                        no teraz jest dobrze turbinka wczesnie wstaje i utrzymuje cisnienie. jedyne do czego moza by sie przyczepic to dosyc wysoki cykl wysterowania turbiny co moze byc spowodowane zle wyregulowana grucha przybrudzona geometrie albo n75 dalej nie pracuje prawidłowo .mozesz spróbuj przegonic fure i jak to nic nie zmieni to podmienic n75 z n18 .
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • laurin
                          Rider
                          • 2009
                          • 727

                          #14
                          ok pocisnę trochę ale raczej geometria nie stoi bo jak zasysam gruszkę to ładnie sie chowa. N75 złożyłem bez sklejania na starą opaske blaszaną i zipa - może coś popuszcza... podmienię z N18. Tak w ogóle to egr mam zaślepiony i wali mi błędami - może to ma jakieś znaczenie?

                          Komentarz

                          • german81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1414
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #15
                            egr działa tylko przy stałych obrotach i obciarzeniu w momecie przyspieszania jest zamkniety wiec nie ma na to zadnego wpływu .wysterowanie powino sie wachac midzy 45%a 65% .
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz

                            • laurin
                              Rider
                              • 2009
                              • 727

                              #16
                              Z tego co widzę to mi wali prawie do 85%. Zauważyłem już bardzo dawno ze auto lepiej przyspiesza jak dawkuje stopniowo gaz niż jak wcisnę do oporu - przynajmniej takie jest moje odczucie...


                              Podmieniłem N75 z n18 i N18 tez chyba trzeba zreanimować bo szopki sie dzieją. Przejechałem się chwile z kompem i wysterowanie wahało sie również do 85 % czyli tak samo jak na N75. Zostały łopatki lub regulacja gruszki.... :roll:

                              Komentarz

                              • german81
                                L&K
                                • 2010
                                • 1414
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                #17
                                predzej obstawiał bym łopatki niz rozregulowana gruszke no chyba ze ktos cos tam krecił
                                diagnostyka vag 602-614-253

                                Komentarz

                                • laurin
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 727

                                  #18
                                  była wymieniana i w sumie nie wiem czy dobrze jest ustawiona

                                  tutaj masz moje starsze logi po wymianie gruszki i po problemie z przepławką



                                  jak widać wysterowanie wali do 85%

                                  Komentarz

                                  • german81
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1414
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                    #19
                                    te wczesniejsze logi sa prawie takie same ,wiec spróbuj wkrecic o pół obrotu i zrobic logi i zobaczymy efekt
                                    diagnostyka vag 602-614-253

                                    Komentarz

                                    • laurin
                                      Rider
                                      • 2009
                                      • 727

                                      #20
                                      Wkręcić czyli skrócić sztangę?

                                      Komentarz

                                      • german81
                                        L&K
                                        • 2010
                                        • 1414
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                        #21
                                        sorki zle napisałem trzeba ja wydłuzyc czyli wykrecic
                                        diagnostyka vag 602-614-253

                                        Komentarz

                                        • laurin
                                          Rider
                                          • 2009
                                          • 727

                                          #22
                                          W końcu podziałałem w moim laurinie.

                                          Turbina jeszcze raz sprawdzona i wygląda ze jest ok. Geometria chodzi super.
                                          Rozkręciłem o te pół obrotu sztangę.

                                          Do tego znalazłem dodatkową usterkę - z jednej strony wysuwała się rura z egr-a. Wycięło już drugi zaczep (1szy wycięło z rok temu ale naprawiłem) wiec znowu musiałem wprowadzić dodatkowe modyfikacje . Rura siedzi idealnie.

                                          Porobiłem testy drogowe z kompem i efekt jest taki, że fura zbiera się bardzo ładnie. Doładowanie praktycznie pokrywa się z zadanym. Natomiast wysterowanie waha się do 84%. Turbina już tak nie wyje jak wściekła...

                                          Zastanawia mnie jedno - granice w Vagu dla wysterowania są do 80%. Zostawiać tak jak jest czy kręcić dalej sztanga?

                                          Jak zrobię logi to wrzucę...

                                          W końcu dorwałem sprawny egr - dzisiaj będzie zamontowany.

                                          Pozdrawiam

                                          Komentarz

                                          • german81
                                            L&K
                                            • 2010
                                            • 1414
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                            #23
                                            różnica 4% nie jest az tak duza wiec dałbym spokój
                                            diagnostyka vag 602-614-253

                                            Komentarz

                                            • laurin
                                              Rider
                                              • 2009
                                              • 727

                                              #24
                                              Tez tak myślę :lol:



                                              A możesz jeszcze luknąć do tej turbulencji?



                                              Ciężko było zrobić dobre logi z racji bardzo dużego ruchu....

                                              Pozdrawiam

                                              Komentarz

                                              Pracuję...